Jaslice
Postavitev je sestavljena iz obstoječih projektov Mateja Bizovičarja Jasli in Kapsule, ki je delno bila ustvarjena na svetlobni delavnici za študente Umetnostne akademije v Novi Gorici v sklopu festivala Pixxelpoint. Gmota vsakovrstnih bitij, ki se razraščajo v Sodnem stolpu. S fantastično razraslimi in razbohotenimi bitji, ki spominjajo na živo in neživo, na pore in mikrobe, prebuja brbot prvotnih življenjskih. S prajuho oblik umetnik tematizira čudež življenja – peti element, še zlasti pa njegovo trdovratnost in neuničljivost.
Produkcija izvirnih razstavnih postavitev Jaslice, Kapsule in Ribogunci • Svetlobna gverila
Avtor Matej Bizovičar je v letih 1991–1995 študiral slikarstvo na ALUO v Ljubljani smer slikarstvo pri mentorju Gustavu Gnamušu. Poleg slikarstva se ukvarja kiparstvom kjer največ dela z lesom, umetniškim oblikovanjem lesenega pohištva, oblikovanjem prostora, mentorstvom na likovnem področju. V zadnjih nekaj letih pa se največ ukvarja z zunanjimi umetniškimi postavitvami in svetlobno umetnostjo. Svoje delo je predstavil na številnih samostojnih in skupinskih razstavah ter zunanjih postavitvah v Sloveniji in v tujini. Redno gostuje na raznih festivalih posvečenih svetlobni umetnosti po Evropi. Med drugim vodi različne likovne delavnice v mediju svetlobne umetnosti za udeležence različnih starostnih skupin in doma in v tujini.
Avtor glasbe Josip Maršić, skladatelj in instrumentalist, sodeluje z mnogimi glasbenimi skupinami, kot so PorkoDio, Regoč, Very Expensive Porno Movie, Let3 ... Poleg tega se kot avtor, soavtor in izvajalec glasbe aktivno vključuje v plesne in gledališke predstave. Sodeloval je z vrsto priznanih koreografov, med njimi Ivo Nerino Sibilo, Andrejo Rauch, ter z režiserji, kot so Ivica Buljan, Dora Ruždjak Podolski, Renato Carol Gatica, Ana Tomović, Marina Pejnović ... Kot avtor številnih zvočnih instalacij in glasbe za performanse, kratke filme, umetniške revije in video instalacije navdušuje z edinstvenim glasbenim izrazom.
Izvedbo ambientalne postavitve omogoča podjete Petrol d. d.