Na pragu nevidnega / DELAVNICA in POGOVOR
Pogovor z ustvarjalcema odpira vpogled v nastajanje predstave Na pragu nevidnega in njuno raziskovanje dekodiranja glasbene in plesne oblike ter odpiranja prostora za eksperimentiranje z novimi načini oblikovanja zvoka in kompozicije. Ustvarjalca bosta z udeleženci govorila o kompozicijskih in koreografskih postopkih in povezovanju disciplin.
Jure Pukl je jazzovski glasbenik, a je pred tem študiral, zaključil in igral klasično glasbo, še pred tem je igral kitaro v grunge triu ... V projektu Na pragu nevidnega je iskal stično točko improvizirane, programirane, aranžirane ter igrane v živo in manipulirane glasbe s plesom. Glasba in ples naj bi skrivala sporočilo, da si jo lahko gledalec/poslušalec interpretira tudi na svoj način.
Urška Centa združuje sodobni flamenko z raznovrstnimi glasbenimi in uprizoritvenimi praksami, ki flamenko osvobajajo španskega nacionalnega konteksta in dihajo duha svobode, odvezanega od rigidnih pravil. Svoje raziskovalne procese in sodelovanja z različnimi umetniki preko raznolikih projektov umešča v slovenski kulturni prostor in širše.
Gostovanje in izvedbo je podprlo Ministrstvo za kulturo v okviru Javnega poziva za kroženje kulturnih projektov v letu 2024.